Alla inlägg under december 2012

Av willeekittylina - 9 december 2012 15:29

Hejj! Idag då jag kom hem från ett kalas så när jag loggade in på msp var jag i lvl 9   Jag levla från Lördag-Söndag samma vecka!   Här är bevis:


 

Men jag har ju ett tag till lvl 10   Men tänk om jag levlar på typ 1-2 dar     Men ni kan väl hjälpa Kitty_Lina också? Så att ni nt bara hjälper mig   Men aja det var allt jag skulle säga...//Willee1010   

Av willeekittylina - 8 december 2012 13:27

Tjohej! Har gjort del 2 av en mystisk jul! Nu    Se den gärna! Den blev inte så lång ganska kort.    Willee är som sagt i lv 8! Jag VILL till lv 13  Men når absolut inte än!!       Har faktiskt funderat på att lägga ut en blid på mig själv irl...Fast vi har sagt att vi inte ska det...Men jag funderar!    Har gjort en artbok om hur många so vill att jag ska det...  Kramiz Kitty_Lina 

Av willeekittylina - 8 december 2012 10:16

 Hejj! Idag då jag logga in på msp så var jag i lvl 8!   Jag förstår INGENTING!   För när jag loggade ut igår så hade jag typ kanske nåt på 10.000 fame kvar! Och så när jag loggade in idag var jag i lvl 8!   

Här har ni en bild:

 

Det tog nog 1-2 veckor för mig att levla till lvl 8   Men jag vill också säga tack till alla underbara vänner som hjälpt mig!   Men nu kan ni väl fortsätta att hjälpa mig till lvl 9 också?   Men aja Hejdå! //Willee1010   


Av willeekittylina - 7 december 2012 10:55

Dagens look till temat:  Kram Kitty_Lina

Av willeekittylina - 7 december 2012 10:54

Hejj! Jag hade tänkt att börja med Veckans look! Och idag så ska jag lägga ut första looken!   


  

Haha jag tyckte att den blev ganska nice iaf!   Nästa Veckans look så borde jag göra på Fredag om jag har köpt några nya kläder!    Jag vet ej om jag kmr blogga mer idag men jag kmr iaf blogga imorgon tror jag?

Men aja Hejdå! //Willee1010   

Av willeekittylina - 6 december 2012 20:02

Tjenare! Är nu HEMMA!    Haha skojja det va ganska kul dit vi var!    Nytt tema! :) Lite konstigt hade inte så mycket med jul att göra men ändå ganska bra först tyckte jag inte det   Bild på tema:   Kram Kitty_Lina

Av willeekittylina - 4 december 2012 14:52

Hejj! Det är en tjej på msp som heter: bianca03033  Hon ljuger med att hon känner mig irl och att vi har pussasts!! Och det har vi f*n nt!! Så tro nt på henne! Jag blir så j*vla förbannad!! Här kommer några bilder om vad hon har skrivit!!


 

Herreguh     Här kommer en bild till:

  

Hon bara ljuger och ljuger!! Jag blir så förbannad!!   

Men aja det var allt jag skulle säga! // En arg Willee1010   

Av willeekittylina - 3 december 2012 12:43

Tjenare!    Håller på med en serie! Den heter: En mystisk jul! Del 1 har jag gjort!    Se den super gärna! Det kommer lite bilder när jag gjorde del 1 om du går ner ett steg!   Ska göra del 2 sen! Aja..Ni följer väl jul-kalendern på TV?    Tkr den är bra! Jag ska åka på en liten skol-resa i morgon,så kommer inte blogga fören torsdag...  Ni får fråga Willee varför han inte skall med...!   Undras om det kommer nytt tema i morgon...? Det är ju bara en börja på julen än så länge!   Det vore mycket roligare om vi fick ha förslag på tema...Så fick vi lite mer som vi ville    Här kommer några bilder när jag gjorde del 1! Har du tur så kanske du är med!                  Kram Kitty_Lina 

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards