Alla inlägg den 13 december 2012

Av willeekittylina - 13 december 2012 15:09

Hejj! Idag då jag loggade in på msp så märkte jag att min msp-gubbe blinka   

Sen så gick jag till gallerian, och då märkte jag att msp-gubbarna gjorde animeringar helt av sig själva   

Och killarna och tjejerna har nya "underkläder"!    Jag har också lite bilder på det!


 

Vi gör animeringar som vi nt ens har   


 


 

Killarnas nya "underkläder". Ganska snygga   


 

Tjejernas nya "underkläder". Dom var väl snygga dom också!   


 

Haha 3 stycken i rad skrev om det "nya" msp!   


 

Alla tycker tyvärr nt samma   


 

Här är också en bild där gubben blinkar!   Det var väldigt svårt att få en bild när den blinka, men när det lagga så lämnade ögon-locken fast så att jag kunde ta en bild!   Jag tycker att det ser lite konstigt ut då den blinkar   

Men jag tyckte annars att "nya" msp var ganska coolt!   Fast det har börjat lagga mera!  

Men aja det var allt för idah! //Willee   




Presentation


Hej och välkommna till vår blogg! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards