Alla inlägg under november 2012

Av willeekittylina - 29 november 2012 16:30

Hejj igen! Asså eftersom att jag nt kan ta bilder ännu så kommer jag nt att blogga före jag kan ta bilder...   Sorry men det är inget kul utan att lägga in bilder!!    Men aja det var allt jag skulle säga...! // Willee1010   


Av willeekittylina - 28 november 2012 17:57

Hej!    Äntligen jul-tema har kommit! Älskar det MSP staden också    Men attans! Jag har ännu inte designat bloggen elr lärt mig tagit bilder    Willee's morbror kommer i helgen då ska han visa oss    Tänk att det är 5 i lv 25!!!    Det är ju kul men skulle inte leveln kunna vara 30?? Men då måste ma levla fortare       Ska göra en jul-film sen..   Vet inte när läxor finns ju också..   Tänkte att filmen skulle heta: En mystisk jul!    Ska inte blogga så mkt mer! Kram Kitty_Lina.   

Av willeekittylina - 26 november 2012 14:29

Asså jag blir sjukt arg! Förut har jag och en preson bråkat på msp...Och alla började nästan hata mig! (detta hände förut!!) Och nu fick jag ett medelande om att jag var taskig mot personen!    Vad F*n har ni med det att göra??!!    Alla som ska säga hur taskig jag har varit kan hålla MUN!   Aja... I morgon kommer det nytt tema    Tror jag!    Hehe...Hoppas det blir något litet med julen    För på Lördag ärre LILLA JUL!   Skulle också vara kul med lite jul-pynt i msp staden.    Häftigt med ny shoppings ställe (asså när man tittar på kläder) Älskade det     ,Fast jag är nt riktigt van än så jag blir lite vilse ibland   Än så länge har jag nt gjort någon del 3 av:Hur mitt namn blev Purrfekt! Om du inte har sett den så gör det!   Kommer gör bloggen finare sen när Willee1010's Morbror hjälper oss...Kan typ inget än!!    Nån gång ska väl vara den första man lär sig   Är snart i lv 12!!    Snälla hjälp mig du kan ge mig autos,älska ab,se filmer....  Aja...Tänkte väl inte blogga så mycket mer nu...   P.S Hjälp Willee1010 också! (asså om ni vill   ) Krmizz Kitty_Lina.

Av willeekittylina - 26 november 2012 13:13

Hejj igen!   Snälla kan ni inte kolla min fimer!! En heter: Vart läder grottan? En annan heter: En hemlighet♥ (del 1-2) En annan heter: Giftemålet♥ (del 1-2) Och så kan ni gärna kolla mina andra filmer och kf's! Men jag har ej någon ny film på gång...Men jag gör nog en nån dag    Men aja hejdå!! //Willee1010   

Av willeekittylina - 26 november 2012 12:49

Hejj igen! Idag ska jag FÖRSÖKA lära mig att ta bilder..Men jag måste oxå öva på ett prov fast jag nästan kan allt!    Men nu är jag i alla fall ensam hemma  och jag ska försöka lära mig! Men ifall jag ej lär mig idag kommer jag försöka lära mig nån annan dag! Men jag kommer ändå att göra vanliga inlägg tills det!   // Willee1010   

Av willeekittylina - 25 november 2012 21:01

Hejsan!    Har nu gjort del 2 av: Hur mitt namn blev Purrfekt!    Se den super gärna!    Om du ser ettan kanske du förstår mera!    Det är ganska jobbigt jag får  flera förfrågingar om presenter och hälsingar just nu!    Present KANSKE jag ger men ingen hälsning    När jag ändå har lärt mig mera så ska jag börjar göra: Veckans moviestar,dagens look, ta blider osv...   Har en familj på Msp    Ha det bra! Kram Kitty_Lina

Av willeekittylina - 25 november 2012 18:38

Hejj! Som dom flesta kanske vet så ska ju bloggen handla om msp...Men det finns ett litet problem..Jag kan ej ta bilder med datorn ännu   Men min morbror ska hjälpa oss (jäätte tur) hoppas han kan hjälpa oss så snart som möjligt...   Men aja det var det ända jag ville säga...Men när jag vet hur man använder kameran på datan så kommer jag att lägga upp ganska många inlägg      //Willee1010   

Av willeekittylina - 25 november 2012 15:42

Hejsan! Som ni kanske ser ser bloggen trist ut och ser inte ut som en MSP blogg   Men Willees morbror ska hjälpa oss! (tur)    Bara det jag ville säga!    Kram: Kitty_Lina.

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards